onsdag 23 juni 2010

Inlägg nummer 200.

Japp nu har jag tydligen skrivit 200 inlägg i den här bloggen..
Kan detta vara sant ?
200 stycken, det är ju ganska mycket !
Men ja, det verkar som om jag har gjort det..

Vilket väder det är just nu! Helt grymt fint sommar väder!
Och jag som är en frusen liten skit njuter som fisken i vattnet! (Trots detta släpper jag knappast taget och fleecetröjan - även fast termometern visar 25-30 grader..det skulle kännas konstigt och kallt)
Men så länge jag får klä mig som jag vill är jag överlycklig för att solen skiner!!

Stalljobbet och ridningen har gått super idag och igår! Allt blir så lätt i detta underbara väder!
Har packat och fixat massor de senaste dagarna oxå, visste inte att vi hade samlat på oss så mycket häst relaterade prylar de senaste åren.. Tar ju evigheter att packa ihop allt, men det är ganska kul faktiskt! Framförallt att kolla igenom de saker jag vunnit på tävlingar - det väcker så mycket roliga minnen!
Och Melvin har skött sig mycket bättre, han är inte alls lika hingstig nu som för nån vecka sen - han är fortfarande hingstig såklart, men inte lika extremt hysteriskt jobbig som förut! Hoppas bara att han hinner vila upp sig, äta upp sig och återhämta sig fysiskt innan Falsterbo..

Min Melvin.
..Det känns oxå helt underbart! Om endast två veckor ska jag tävla på Falsterbo! Har drömt om att få rida in på den banan sen jag var där första gången för typ 8 år sedan! Verkligen helt obeskrivligt och grymt kul!

2 kommentarer:

  1. Grattis till 200:ade inlägget!
    Va kul att tävla på falsterbo, det är nog dom flesta hästtjejers dröm:)
    I år så blir ju dressyren fullspäckad med många kända namn Anky bl,annat.
    Ha det bra
    Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Carina;
    Tack! Det ska bli väldigt kul!
    desamma!
    Kram
    /Sanna

    SvaraRadera