tisdag 18 maj 2010

Fin vår/sommar dag.

Ja, en riktigt fin dag idag.. är det vår eller sommar när temeraturen lätt överskrider 20 grader! Jag gillar iaf värmen - fryser ju för jämnan så en dag som denna behöver jag inte ha hela garderoben på mig! :)

Hästarna gick lugnt idag, vilar upp oss lite - eller dom vilar och jag pluggar! :P
Ska faktiskt sova men visar först snällt upp några fina bilder från snälla Liza som är tagna på Vilsta den 2/5! TACK Liza ;)

Me and my prince.

The prince and I.

Go Dutch III, visst ser han lite galen ut här - visar sitt rätt jag. ;)

2 kommentarer:

  1. Hej Sanna!
    Jag letar jusst nu effter en tränare och en som kan rida in min 2 åring nästa vår!
    Om du är intresserad så maila mig.Mvh jessica
    maria-antonet@hotmail.se

    SvaraRadera
  2. Guuud så söt han är jätte lik en ponny som jag hade i huvudet! Kan lägg ut en bild på min blogg ;)

    SvaraRadera