tisdag 25 maj 2010

Update and planes.

Idag har jag skickat in mitt sista skolaarbete - för alltid! Helt underbart skönt! (Lite ångestfyllt också - men mest skönt!)

Hästarna fick ta det lugnt idag, igår tränades det dressyr för hela slanten.
Väldigt lugnt på Dutch eftersom han inte känns helt fräsch fortfarande, men dressyr vill jag ändå kalla det. Mycket lydnad och låg form på prinsarna.

Nu ska jag berätta om lite roliga saker som hänt senaste dagarna;
* Perazzi är färdigkvalad för Falsterbo! :D
* Sibell är betäckt! (Håller på vilken hingst vi valt tills vi vet att det tagit sig - men är inte många dagar kvar tills hon ska in på ultraljuds koll, så håll utkik här på bloggen ;))
* Fick veta att Mattias och Dorn kommer och tävlar på Strömsholm i nästa vecka!

Perazzi och Mattias.

Det är mycket som händer i mitt liv just nu kan man säga.. Mycket som är extremt roligt så jag klagar inte!
Planerna för den närmaste framtiden är i stora drag;
26/5 Besiktning på anläggningen i Lista.
27-28/5 Mattias träning i Eskilstuna.
29/5 Bal på Sundbyholm.
2/6 Min kusins student i GBG.
3-6/6 Strömsholmstävlingarna.
12/6 MIN STUDENT!
15/6 Hästtandläkaren i Söderköping med två hästar.
16/6 Hovslagar besök.

Ja som ni ser så är jag ganska fullbokad! Och runt allt det här ska hela ridcentret inredas så att vi kan flytta in så fort det är klart. Men allt är ju roligt som sagt, önskar bara att dygnet hade flera timmar! :)

8 kommentarer:

  1. Kul att hör vad du gör! Lycka till nu med alla uppdrag du har framför dig. Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag såg Perazzi på en tävling och vill bara säga att du har en jättejätte fin häst. Sååå elastisk!

    SvaraRadera
  3. Kul Med Perazzi! Vad skönt det kommer bli för dig när skolan är klar, och du kan jobba med hästarna ute i Lista! :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Anna; Ja, jag har verkligen massor av roligheter att se fram emot! :) Tack så mycket!
    Kram /Sanna

    SvaraRadera
  5. Anonym; Va roligt att du tycker det! Han är jätte fin och super trevlig! Tack så mycket för den fina kommentaren! :)
    /Sanna Nilsson

    SvaraRadera
  6. Carina; Ja, det är jätte roligt! Jag längtar verkligen! :)
    Kram /Sanna

    SvaraRadera
  7. Är det sant att din pappa ska in på rättegång nu ?

    SvaraRadera
  8. Anonym; Nej.
    och jag vill klargöra att jag inte har något som helst intresse av att diskutera varken min familj eller mina vänner här, detta är MIN DRESSYR BLOGG.
    /Sanna Nilsson

    SvaraRadera