torsdag 6 maj 2010

Praktik torsdag.

Praktik dag idag, skönt med en hel stall dag! Det jobbiga (mockning och dylikt) kändes lätt och gick fort och ridningen gick bra!
Melvin och Dutch verkade fortfarande lite trötta, men det är väl inte så konstig efter de hårda passen söndag, måndag och tisdag.. Men Melvin var extremt hingstig idag, jobbigt alltså! Skrek som en jag vet inte vad och fladdrade med frambenen som nån typ av mekanisk leksak..
Red Marwin utan grammanen idag, det gick faktiskt bra - han blir lite fladrig och stökig med huvudet men han går för det mesta i en hyggligt bra form! Det känns som om vi kan anmäla till en lätt B nu och inte riskera att skämma ut oss totalt! Red faktiskt igenom några programdelar ur Lätt B:2, vilket fungerade finfint! Så nu blir det till att leta tävlingar även till den lilla rackaren! :)

Barnsliga Marwin leker typ lejon eller pom pom - vet inte riktigt - men han gör det varje natt så han måste tycka att det är extremt kul!

Mycket jobb med Lista just nu,kontrollera att allt blir rätt, fixa allt för besiktningar, leta inredning, mäta och kolla färgprover.. ja det är hur mycket som helst! Men trösten för allt slit, stress och bråk är att bara vara därute i 5 minuter! Det blir så fint, jag är redan extremt nöjd och vet att jag kommer trivas jätte bra!! :D

Nu ska jag sova lite.. lång dag framför mig!
Kan ni gissa vem som fyller år imorgon? ;)
God Natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar