måndag 10 maj 2010

Monday.

Hi and Hello.
Hoppas att just du mår helt fantastiskt bra ute i vår Sverige, jag mår helt ärligt sådär, trött på skolan, plus att jag tror att det varit åska i luften idag för jag har en sån fruktansvärt jobbig huvudvärk.. Skolan jaa, fy bubblan för skolan, vi har prov imorgon - hoppas och tror att det är mitt sista prov någonsin! Hatar att plugga, speciellt om så tråkiga och ointressanta saker som kultur och stilhistoria! Men något som ändå lyfte min dag i skolsammanhang var att jag fick min studentmössa! :D Så fin! Och jag ler vid bara tanken på den, för nu är det inte långt kvar!! :D

Min finfina studentmössa!

Idag tränade jag och pållarna skänkelvikningar, jag gillar skänkelvikningar - hästarna blir alltid så fina efter det lösgörande arbetet som det innebär! Jag tycker att det i en skänkelvikning blir så uppenbart vad som behöver rättas till, om man bara rider rakt fram kan det vara lätt att missa någon hjälp, men i en skänkelvikning tydliggörs det som sagt på en gång vad som behöver förbättras!
Hästarna blev väldigt fina och runda i formen på slutet av passen och det känns som en bra början på morgondagens programdelsträning!

Me and Dutch, Vilsta 2/5.
Good night, sleep well.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar