söndag 2 maj 2010

Valborg, festligheter och tävling.

Den här helgen har det varit såå mycket att göra för min del.. ojojoj, att allt ska hända under samma helg liksom. Men man ska väl inte klaga när man haft det så trevligt som jag har haft det..!

I fredags var det som alla vet Valborgsmässoafton - väldigt trevligt!! Igår fyllde min kära vän Malin 20 år detta firades självfallet med stor fest - väldigt trevligt!! Och idag var det tävling i fint väder på hemmaplan - väldigt trevligt!!

Idag var det som sagt tävling, Dutch gick inge vidare - spänd med tungproblem.. dålig kombination. Melvin däremot gick riktigt bra! Vann St Georgen med 67,5 %, trots att vi hade 3 onödiga missar! Duktiga häst! *klappklapp*

Melvin och jag efter en av ritterna på EM 2009.

Förhoppningsvis får jag några fina bilder från folk som var på Vilsta och tittade så att jag kan lägga upp här på bloggen :)

Men nu kan jag inte hålla ögonen öppna längre, sååå trött efter en sååå lång dag under en sååå fullspäckad helg!! Utvärderar tävlingen imorgon! ;)
Imorgon är det även Mattias träningar för min del, lovely!
God Natt!

6 kommentarer:

  1. Knäppte några bilder på Vilsta, dock endast på Dutch :) Kan skicka över msn sen!

    SvaraRadera
  2. Det såg jättebra ut:) Såg inte Dutch, kom strax därefter, men i övrigt var du och Melvin klassens höjdpunkt;) Haha Kramar Mickis

    SvaraRadera
  3. Hej! Lite nyfiken, vad är det du ska arbeta med i Lista? Ta emot inridning/utbildnings hästar? Har inte läst så mycket tidigare så jag har nog missat, men såg att du skrev att du snart ska hålla på med hästar dagarna långa.
    VH Sara

    SvaraRadera
  4. Liza; Va kul, Tack!! :) /Sanna

    SvaraRadera
  5. Mickis; Tack så mycket :) haha, bra det - inget att se om vi säger så ;P Kram /Sanna

    SvaraRadera
  6. Sara; Hej! Jag ska just som du nämt rida in och utbilda hästar, mina egna för försäljning, men även andras. Stå som "värd" för olika träningar med tränare utifrån och även tids nog ha en del egna träningar. Detta är iaf grundidén, exakt hur allt ska gå till och bli tror jag kommer visa sig med tiden :) M.V.H. /Sanna Nilsson

    SvaraRadera