söndag 9 maj 2010

Helgens bravader.

Nu har det inte bloggats på några dagar igen, ber om ursäkt för det, men det har inte funnits tid att ens titta på datorn.. Vilken helg jag har haft, stressig men extremt kul! Fyllde 19 år i fredags och samma dag var det exakt 35 dagar kvar till studenten för årgång -91! Behöver jag ens berätta hur mycket det firades och festades!? Tror inte det ;) (Faktiskt enda helgen, förutom student helgen, jag inte velat tävla) Hade en helt obeskrivligt rolig helg som garanterat aldrig kommer falla in i glömska! Passar på att Tacka alla er som var inblandade för att ni var med och gjorde min födelsedag till den bästa någonsin!!

Fredagen var ju fullspäckad och jag hade inte en minut att avvara för datorn.. Lördagen var likadan, först ska jag väl erkänna att jag inte kom hem förns på förmiddagen från partytsparty och då mådde jag ju inte super, men ryckte upp mig och åkte till stallet - hästarna bryr sig ju inte om att man är trött. På kvällen firades min morbror som fyllde 39, grattis till honom igen! Måste nämnas att det nästa år blir en gigantisk 60 år fest för oss båda! ;)
Hästarna har som ni kanske förstår fått gått lugnt dessa dagar, haft en del annat för mig om man säger så! Tror inte mina pojkar misstycker dock - nästa helg tävlar vi ju igen! :D

Dutch och jag på Vilsta förra helgen.

Idag söndag, har jag kompenserat upp mina stalltimmar för helgen, ridit mina två tävlingspojkar och varit i Lista i massa timmar! Hästarna gick bra och var duktiga, red lugn dressyr och tränade mest lydighet.
Imorgon blir det lite samma träning, tänkte ge mig på lite skänkelvikningar!
På tisdag däremot blir det hård träning, måste rida igenom allt inför helgens tävlingar! :)
På onsdag kväll är det faktiskt fest igen - "igeeeen?" Japp, IGEN! - för på onsdag är det exakt en månad kvar tills studenten! Vi firar detta redan i förskott som ni märker, längtar såååååå mycket tills den 12/6!

På fredag och lördag är det tävling med Dutch, på söndag med Melvin - alla klasser går av stapeln i Gnesta! Hoppas att det går bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar