torsdag 13 maj 2010

Ursäkta tidsbrist.

Sorry att det har varit dåligt uppdaterande från min sida här på bloggen igen.. men har haft svårt att ge datorn den tiden den kräver. Fullt upp just nu!

Kort inlägg nu med.. har iaf ridit mina tre pojkar M., M. och D. idag gick ganska bra, Melvin var dock helt galet hingstig, Dutch var även han "ny" kastrerad valack som han är ganska hingstig, stel och spänd. Marwin var fin, men han var dock extremt spänd då det regnade hur mycket som helst utanför..

Imorgon är det tävling med Dutch, på fredag är det även då tävling med Dutch som gäller, men på söndag så ska är det Melvins tur att visa framfötterna i Gnesta ;)
Hoppas ni håller tummarna!?

Jag och Dutch på Vilsta.

4 kommentarer:

  1. Jag väntar fortfarande på ett inlägg där du berättar om anläggningen och vad du har tänkt dig att göra där :)

    Lycka till med tävlandet!

    SvaraRadera
  2. Lycka till på tävlingarna! Kommer o kikar på fredag i gnesta:)

    SvaraRadera
  3. Anonym; Ja just det, bra att du påminner en förvirrad och glömsk tjej som jag :P
    Ska fixa det nån utav de närmaste dagarna! Lovar!
    Tack tack! :)
    /Sanna

    SvaraRadera
  4. Carina; Tack! Va roligt! :)
    /Sanna

    SvaraRadera