tisdag 28 april 2009

20:de inlägget och pluggdag.

45 dagar kvar till första SM starten 2009 och detta är mitt 20:de inlägg i denna blogg.

I morse var jag i skolan och skrev nationellt prov i engelska, aldrig roligt.. Men jag tror inte det gick alltför dåligt dock, vilket är positivt.

Senare åkte jag ut till stallet och red mina fina pållar, Melvin och Mistral gick husmorsgymnastik båda två - det gick bra även fast Mistral tyckte det var roligare att bocka runt i ridhuset helt okontrollerat Menmen.. that's him.
Red Kessy, ett dressyrpass bara bestående av grundridning, vilket behövdes men gick bra. Perazzi fick jobba lite bettlöst idag igen - lillen har lite problem med sina små tänder.

Nu ska jag fortsätta med pluggandet, har en stor uppsats som ska vara inlämnad på fredag - trots att det är en röd dag - little mean I think. Den där skolan.. *suck*

Förresten var Melvin hos hovslagaren på Strömsholm idag som mer eller mindre friskförklarade honom! :D Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar