söndag 5 april 2009

68 dagar kvar och en tom hjärna..

68.
Lite idé-torka, helt tom i huvudet, vad vill du veta - hjälp?
Men iaf idag har jag och min snälla mamma varit på Sharpman i Mjölby och shoppat järnet! :D Nya tävlings stövlar beställda bla.

Igår hade jag lite besök och publik i stallet och ridhuset, roligt! Rider alltid lite bättre när andra tittar på. :)

Efter shoppingen red jag ett dressyr pass på Mistralen som gick bra, för att vara han iaf, tränade massor på att han ska lyssna lite mer på mig än på sig själv. Och idag hade han en bra dag, inte lika egoistisk som vanligt. Sen red jag min lill hingst Kessy också, som håller på att ridas igång igen efter sin sjukdomstid, det gick också bra - så roligt då han är över positiv till allt! Sen gick jag en sväng med Melvin som reds ganska hårt igår inför publiken, är lite rädd för att hoven ska överbelastas.. hm.. håller tummarna för att det inte ska hända dock.


min favorit butik. :)
..........................................................................................................................................................................
Kommentera gärna, är det nån som vill veta nåt? Är detta intressant eller kan det bli? Känner mig dålig på det här, vad är intressant - inget?
bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar