torsdag 2 april 2009

Lite info om ryttaren

Tänkte fortsätta med att berätta om en utav alla dessa ryttare som ska starta SM på Vilsta om 71 dagar.

Ja, ryttaren heter i detta fall Sanna Birgitta Nilsson och kommer helt enkelt fortsätta (som tidigare) att kallas jag. Och jag är 17 år, fyller 18 i maj, och tävlar alltså som sista års junior i år. Som jag skrivit här brevid i "Om mig" är jag väldigt envis, men oftast glad och dressyrberoende - vilket också står för ridberoende, jag blir väldigt tråkigt, jobbig och irriterad om jag inte rider på några dagar. För tillfället rider jag 3-4 timmar per dag så jag är mer än nöjd. :P
Jag har som jag tidigare skrivit om, gjort 7 SM starter de senaste 4 åren, så i år känns som ett bra år - blir mindre och mindre nervös och mer och mer laddad för varje år som går. De senaste året har jag även varit med i junior landslags truppen.

Detta var en kort presentation av mitt ryttar jag, om du undrar något mer får du gärna fråga :)
(tyckte själv att det var ganska svårt att avgöra vad som är intressant och relevant)

Nu tror jag att ni under de senaste inläggen fått veta lite om förutsättningarna för SM starterna i juni. Det kommer med all säkerhet ligga lite undangömd info i alla inlägg, men det känns bättre om ni vet nåt innan jag babblar vidare. :)

Hörs och ses hoppas jag.

2 kommentarer: