onsdag 15 april 2009

FF - Fars Födelsedag.

Idag är det den 15/4 och SM börjar den 12/6, det är alltså 58 dagar kvar.

I morse var jag hos naprapaten och rättade till min rygg och nacke, har lite problem med att få låsningar och spänningar speciellt efter att jag åkt av nån gång - vilket jag ju gjorde i söndags. Det är så skönt efter att man har varit där, känner sig så ledig och fri!

Senare åkte jag ut till stallet och red 3 hästar, Melvin fick ta en lugn promenad idag bara, Kessy och Mistral red jag husmorsgymnastik/lugn dressyr på och Perazzi fick gå ett ganska hårt dressyrpass. Det är bra med honom på det sättet, även fast han får jobba och träna ganska mycket så är det inte så jobbigt för mig. Kessy verkade piggare idag än igår, men han fick ändå ta det lite lungt idag så hoppas vi på att han håller sig frisk. Men Mistral visade verkligen hans crazy sida idag, sprang rakt in i väggen flera gånger och stirrade sen på denna som om det var väggen som attackerat honom!?

Idag fyllde även min kära far, sponsor och dräng år! Grattis Pappa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar