lördag 18 april 2009

Fem tio fem dagar kvar.

55.

Idag har jag mått bättre än vad jag gjorde igår, inte 100 procentigt pigg tyvärr, men som sagt piggare och bättre än igår.
Så idag har jag ridit alla mina 4 söta pållar; Kessy fick gå dressyr, han blir ju trött så fort stackarn, så det rann svett om honom när vi var klara - ändå så pressade jag honom inte till hans max.. Poor thing. Mistral och Melvin fick gå husmorsgymnastik/lugn dressyr idag också de ska ju tränas hårt måndag och tisdag och de är ju redan väldigt vältränade. Perazzi fick även han som Kessy gå dressyr, men inte ett så jobbigt pass för kroppen - men väldigt ansträngande för hans lilla hjärna - tränade mycket övergångar och halter.

Sen har jag även ägnat lite tid av dagen till att laga täcken, sen jag fick Melvin har de gått sönder på löpande band.. (undrar hur den ekvationen går ihop, Melvin..?) Han ska nämligen bita i allt och tydligen så har hans skapat någon slags trend i detta - för nu har alla, utom duktiga Kessy, sönder täcken! *suck*

Mattias kommer på måndag! Yeey :D

Dagens citat;
"Låt ingen få dig att tro att du ej är värd det du vill ha."

jag vill ha en super placering på SM.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar