fredag 3 april 2009

Förberedning..

Exakt 70 dagar kvar nu..

Jag ska och tävla några helger innan SM, förberedning, träning och kvalletade.
Första tävlingen är i Jönköping den 11/4 med Mistral, det är en OBS tävling för landslags truppen och vi ska sarta FEI:s lagtävlands pogram för junior ryttare.
Den andra tävlingen är i Högbo den 24-26/4, vilket också är en OBS tävling för junior landslaget, dit ska jag med både Mistral och Melvin - kvaljag.
Den tredje tävlingen är i Östra Sörmland i början av maj, detta är en Div 1 lag tävling där jag ska starta båda pållarna, vilket också blir en kvalsökande tävling för Melvins del.
Har fler inplanerade men de kan jag berätta mer om i ett annat inlägg längre fram.

Vi ska ju även träna på som galningar hemma och boka in lite träningar med våra underbart tålmodiga tränare, som får tjata på om samma saker om och om igen. Liane i Nyköping som alltid är så glad, engagerad och snäll, Per som jag tränat för med Melvin - jag känner inte nån utav dom så bra men de känner varandra väldigt väl och sen ska Mattias förhoppningsvis komma upp i mitten utav april, längtar så, ingen är lika bra som han - förstår allt han säger, älskar verkligen att träna för honom! Dock synd att han bor i Skåne. :/

Varje dag, alla 70 dagar som är kvar till första start, är träning som kommer visa resultat i årets stora tävling - för mig iaf.
Så som man tränar så tävlar man.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar