fredag 16 april 2010

Kort inlägg, väldigt kort.

Hallå där, knappar ner några rader typ samtidigt som jag byter om för att åka till stallet..
Igår fyllde pappa år och hästarna fick gå lugnt, inte mycket mer med det men kan nämna att de skötte sig som små prinsar.
Idag har jag och min vän Malin skrivit klart på vårat projektarbete som ska lämnas in till skolan, gissa vad det handlar om!? - hästar, vilken överraskning! ;) Skönt att ha det gjort iaf!
Nu ska jag ut till Rölagg för att rida, mocka, borsta, väga hö.. ja ni vet, allt det där som ska göras i stallet varje dag..
Ikväll ska jag iväg och fira min vän Rebecca som fyller 20 år imorgon, stort Grattis till henne!

Oj vad mycket klockan hunnit blivit, nu är det dags att köra rally ut till stallet..
Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar