onsdag 28 april 2010

Lugn dag för min del.

Idag har varit en ganska lugn dag för min del..
Hade sovmorgon från skolan och bara en lektion. Sen åkte jag ut till stallet, pojkarna fick ta det lugnt idag - de verkade lite trötta och Melvin och Dutch ska tävla på söndag för att sedan träna på både måndag och tisdag.. Så de kanske förtjänar att ta det det lilla lugna..
Åkte förbi Lista en snabbis oxå, det hade dock inte hänt så mycket sen igår :P Jag vill i vilket fall som helst vara där så mycket som möjligt - även fast det inte är klart än..
Efter stallet har jag knåpat med studentinbjudningar, mycket jobb vill jag säga - men det ska bli så jävla kul!! Längtar så extremt mycket!!

Dagen har som ni märker och som jag tidigare sagt varit ganska lugn, morgondagen blir däremot stressigare.. Imorgon ska Pondus till Strömsholm, jag ska till doktorn, jag ska rida mina tre hästar och självfallet ta hand om dom och mocka deras boxar, sen ska jag skriva klart studentinbjudningarna och plugga lite på kvällen. Vissa dagar är det fullt upp. Men jag får ju iaf hålla på med saker jag älskar - vilket är få förunnat!!

Håll tummarna för min älskade sötnos, som ska till veterinären imorgon, är ni snälla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar