lördag 10 april 2010

Mellandag - träning igår, tävling imorgon.

Har joggat mina prinsar idag, Dutch var bara så fin! Mjuk i kroppen och hela passet gick han med ett lagom sug framåt. Finfina häst! Melvin gick också bra, red honom lite hårdare idag - inte dressyr men något som liknar dressyr. Han var helt ren och jag kände inte av något från hans lilla skada (peppar peppar..) lite surt att Mattias just varit här och jag inte kunnat träna Melvin och att han idag, en dag efter, känns mer eller mindre redo för träning.. Men jag ska ta det lite lugnt den närmaste veckan iaf, det säkra före det osäkra så att säga - vill inte riskera att han får ont igen.

Imorgon är det tävling på G, hoppas ni håller tummarna vid 16.01 - det kan behövas med tanke på sista tävlingen vi var på! :P

Dutch & jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar