torsdag 15 april 2010

Vår.

Ja vilken vårdag det har varit helt underbart! Blå himmel, stor sol, frisk luft - vad mer kan man begära utav en dag¨i mitten av april!?
Har haft mycket för mig idag med, känns som om jag är uppskruvad som en sån här liten mekanisk leksak.. Skola, plugg, studentplanering, bilverkstad, Lista, Rölagg, mat, mer plugg.. ja säg nåt jag inte gjort. Men allt går mycket lättare med solen och de ljusa kvällarna!

Red Dutch som gick jätte fint, idag fick han gå på träns och gramman vilket som sagt gick bra - har inte ridit honom utan kandar sen han vilade eftersom han varit så het.. Men idag var han verkligen fin, skötte sig super (trots att det åkte förbi cross motorcyklar i en skyhissnandes fart längs ridhuset)! Duktiga lilla hest ;)
Melvin gick också bra, red dressyr på honom faktiskt (inte jätte hårt men det hårdaste jag ridit sen i januari) så nu håller jag tummarna krampaktigt för att han inte blir sämre imorgon igen..!

Melvin och jag förra våren.

Nu ska jag plugga lite till och sen försöka hinna med att sova innan jag ska upp och gratta min pappa som fyller år imorgon!
Men först en liten fråga;

Var fan är mina vårskor?

4 kommentarer:

  1. Klickade mig in här o kom då på att du nog hade skickat ett meddelande jag missat svara på.. Och det hade jag. Du får sluta skicka när jag sover! Jag öppnar, stänger o somnar om då. Sen glömmer jag bort det helt... Men men. Kan ju passa på o ösa beröm över din blogg när jag ändå är här. Du är sååå duttipluttiduktig;) (vet att du uppskattar beröm;))

    Ja vem kan det vara? ;);)

    SvaraRadera
  2. Men hur ska jag kunna veta att du sover bort hela dagarna ;P beröm är väl alltid kul, tycker du inte fröken solstråle? ingen tvekan på vem det kan vara, jag hör till och med din röst när jag läser "duttipluttiduktig" becks ;) <3

    SvaraRadera
  3. Faan. Så busted man vart då.. ;)

    SvaraRadera
  4. höhö, väldigt - fanns liksom ingen tvekan om vem det var.. jag känner dig, rebecca ;)

    SvaraRadera